Monday, January 10, 2011

Run Fat Boy Run



Ok... ni cerita lama, tahun 2007. Tapi aku baru nonton nya dong.... jangan marahin gue!!!

Kisah? Plot?

Cerita mamat gemuk yang nak ngorat ex-fiancee dia balik sebab dia tahu minah tu nak nikah ngan mamat dari US tu. Mamat gemuk tu ubah life style dia untuk ejas minah tu. Gitu lah lebih kurang.

OK, kenapa aku review cerita ni?

Bukan sebab jalan cerita sangat. Tapi aku melihat, cerita ni best dari sudut:

1. UK mari- Accent British... dan aku rasa, ianya menyeronokkan.

2. Pelakon yang tak berapa nak glamer- tapi memberikan yang terbaik.

3. Mesej yang tersirat. Cth, mamat tu story kat anak dia pasal fact of life...  dia cakap, "when you grow older you gonna realize  lot of things that you don't like, you just cannot runaway " ( dalam trailer tu, kat minit 1.44)

 Cerita ni fiksyen , tak berapa berpijak di bumi yang nyata. Hiburan  santai yang best layan di pagi minggu.
Selamat Nonton... link download cari sendiri.

No comments:

Post a Comment